czwartek, 22 października 2015

TARTA Z KREMEM I TRUSKAWKAMI

SKŁADNIKI TARTA
300g mąki
150g masła
1 jajko
3 łyżki cukru pudru

SKŁADNIKI KREM

1 serek mascarpone
250g śmietany 30%
1 śnieżka w proszku
1 śmietana fix

DODATKOWO
Owoce - ja dałam truskawki Emotikon smile

PRZYGOTOWANIE TARTA
Mąkę wsypać do miski. Dodać cukier puder i masło. Wszystko ucierać, aż powstaną "okruszki".

Dodać jajko i zagnieść. Uformować kulę,owinąć w papier do pieczenia i schować do lodówki na 30 min.

Ciasto rozwałkować, przełożyć do formy, spód nakłuć widelcem.

(Ja podwoiłam składniki i wyszła mi jedna większa tarta i 10 babeczek)

Piec 15-20 minut w 180 stopniach.

PRZYGOTOWANIE KREM
Do śmietany wsypać śnieżkę, fix i ubić na sztywno. Dodać serek mascarpone i zmiksować na niskich obrotach.

Gdy tarta ostygnie wyłożyć na nią krem, udekorować owocami i schować do lodówki na 3h.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz